donderdag 8 mei 2014

Mijn top 10 lekkerste snoep uit andere landen.

Ik ben gek op snoep uit andere landen. Vandaag deel ik mijn top 10 met jullie!

10 Pocky Panda:


We beginnen de eerste met eigenlijk koekjes. Dit zijn Pocky Panda Sticks. Het zijn biscuit stokjes met een laagje eroverheen, die heerlijk naar cookies and cream smaken. Dit komt uit Japan. Verkrijgbaar bij Most Cutest. Alleen hebben ze daar niet de Cookies and Cream, maar wel Aardbei, Chocolade en Groene Thee.


9: Pop Tarts Frosted Confetti:

  
Alweer een soort van koekje. Pop Tarts zijn hele luchtige koekjes met een frosting erover. De frosting op de Pop Tarts is Confetti Cupcake. Van de smaken die ik heb geproefd vind ik deze het lekkerst. Wat zo speciaal is aan Pop Tarts, is dat je het zo uit de verpakking kan eten, maar je kan het ook in de broodrooster en de magnetron doen. Daardoor worden ze veel lekkerder! Dit product komt uit Amerika. Verkrijgbaar bij de Jamin.
8: Marshmallow Fluff:

Voor wie helemaal verzot is op marshmallows, zoals mij :) Dit is smeerbare marshmallows in een potje. Het is bedoeld voor op brood, maar je kan er natuurlijk meedoen wat je zelf wil. Zelf vind ik het erg lekker om het door mijn zelfgemaakte botercrème te doen voor op een cupcake. Ook dit product komt uit Amerika. Verkrijgbaar bij de Jamin

7: Wonka Chewy Spree Mixed Berry:


Als eerste vind ik het super leuk dat het merk Wonka, van de film Sjakkie en de chocoladefabriek, ook echt een merk ik geworden. De naam zegt het eigenlijk al. Het zijn zachte, plakkerige snoepjes met allemaal berry smaakjes. De normale Spree's zijn hard, maar zelf ga ik liever voor de zachte. Komt alweer uit Amerika. Verkrijgbaar bij de Jamin.


6: Popin Cookin Ice Cream:


 De verpakking zelf vind ik al helemaal geweldig! Dit Do It Yourself kit van Kracie is super lekker. Je maakt uit poeder en water mini, aardbei softijsjes met sprinkels. Meer hierover vind je bij me vorige blogpost. Dit komt uit Japan. Verkrijgbaar bij Most Cutest.

5: Skittles Darkside:





Dit is gewoon te lekker! Vroeger toen ik klaar was met zwemmen voor me diploma, mocht ik altijd wat uit de snoep-automaat en dat was altijd Skittles. De Darkside Skittles vind ik super lekker, omdat dit wat andere smaken heeft dan de normale Skittles. Ook zijn ze donkerder! Dit komt uit Amerika. Verkrijgbaar bij de Jamin.

4: Reese's Peanut Butter Cups:




PINDAKAAS ^__^  Dit is voor de echte pindakaas lovers. Het is een chocolade cup met een pindakaas vulling. Echt te lekker voor woorden! Pas op, het ligt best wel zwaar op je maag. Dit komt ook uit Amerika. Verkrijgbaar bij de Jamin.

3: Bubblicious Cotton Candy:



Dit is de zoetste en lekkerste kauwgom ooit! Cotton Candy, oftewel suikerspin, is al mierzoet. Ook de normale Bubblicious is erg zoet! Dus samen is het een feestje :) Als je van zoet houdt, koop deze dan!
Uit Amerika. Verkrijgbaar bij de Jamin.

2: Nerds Rope Very Berry:



Nerds zijn zoet zure snoepjes. De buitenkant zoet, als je bijt zuur. Maar dit is een rope. Wat betekent dat het aan elkaar zit. Het is eigenlijk een heel lang gummy snoepje, waar nerds aan vast zitten. En ja, weer berry smaken. Komt uit Amerika. Verkrijgbaar bij de Jamin.

1: Double Decker Bar:




Dit is echt de hemel! De lekkerste candy-bar die ik ooit geproefd heb!!





Het is zachte nougat boven en heerlijk crispy onder! Echt de perfecte bar. Deze moet je echt geproefd hebben! Uit Engeland. Verkrijgbaar bij de (meeste) Jamin's. Hij staat niet in de webshop, maar bijna in alle winkels is hij verkrijgbaar.

En toen waren we alweer bij het einde van de top 10!
Ik hoop dat jullie het een leuke blogpost vonden!

xx Lisa
Email: smartiescupcake@hotmail.com

1 opmerking:

  1. Yum! Ik krijg er helemaal trek van ^___^
    Op MostCutest.nl hebben we ook panda pocky ^^, je vindt alle snacks hier: http://www.mostcutest.nl/c-2438163/japans-snoep/

    BeantwoordenVerwijderen